Tingimused

1. kehtiv Tingimuste ulatus javus

1.1 Käesolevad MB Sirupas (edaspidi Müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud Tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes pakub www.nahakeskus.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi Kaup), samuti sõlmiti e-poest kauba ostmiseks ostu-müügilepingu (edaspidi Müügileping).

1.2 Tingimuste kasutamisega kinnitab Ostja, et ta on Müügilepingu tingimustega tutvunud, mis nõuavad ja täidab neid.

2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes

2.1 E-poest on võimalik osta neid Kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja Kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ja tellitud Kaup jätta üle andmata või osutada järgnevaid tingimusi: Kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega Kaubaga, mis on laost otsa saanud; Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine.

Ostukorvis olevate Kaupade kogust võib muuta. Ostukorvis on võimalik valida juurde ka valitud Kaubaga kokkusobivaid viiteid ja teenuseid, vajutades nupul „Näita kokkusobivaid tulemusi“. Kauba tellimiseks tuleb valida sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edasi tellimuse vormistamise lehel. E-poe ostutingimustega saab tutvuda ning nende kinnitamisel kinnitatakse seda, tehes märke („linnuke“) tingimuste ette.
Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada nupul „Vormista tellimus“ ning Ostja suunatakse makseviisi lehele, kus tuleb valida sobiv makseviis. Makseviisi saab Ostja muuda ka tellimuse viimases etapis. Sisestada tuleb Ostja andmed, soovi korral saab registreeruda Nahakeskuse püsikliendiks. järgmises etapis saab Ostja valida tarneviisi ning vajuta nuppu “Edasi”. Järgnevalt ilmub Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks vajaliku lõpliku makseviisi valik. Ostja saab valida makseviisi ning tasuda oma ostu eest. Tellimuse vormistamisel tuleb Ostjal olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
Müügileping loetakse sõlmituks arvates kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest MB Sirupas arvelduskontole või järelmaksulepingu sõlmimise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust Müüja poolt ei täideta.

2.4 Kaupade eest tasumine

Makse saab teha kasutades Swed, Seb, Luminor, Citadele, LHV, Coop ja Pocopay pankade teenuseid ning ka Visa / Mastercardi kaarte. Makseid saab teha eurodes. Maksed kasutada MakeCommerce.lt makseplatvormi.
Peale makse sooritamist saadab e-pood Ostjale Tellimusekinnituse.
Kõiki Nahakeskuse e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega shooting Ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. MB Sirupas esindajatel puudub ligipääs vastavatele rüpteeritud andmetele.

2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud Kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.
Tellimuse vormistamisel tuleks Ostjal osutatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. MB Sirupas ja kullerfirma ei vastuta Kauba toimetamise viivituse ja arusaamatuste eest, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja tellimuse vormistamise poolt esitatud ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Kaup antakse üle vaid Ostjale ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaadake Kauba pakend korral üle ning pakendi kahjustuste teeb Ostja vastava märke saatelehele. Katkise pakendi korral on Ostjal võimalikud saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades koheselt Nahakeskuse klienditeenindusest aadressil info@nahakeskus.ee
Kolmandale isikule antakse Kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui Ostja on määranud tellimuse Kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada Kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).
Kui Ostja ei tule Kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud Kauba kättesaamise aega, loetakse, et Ostja on Müügilepingute rikkunud ning ei soovi Kaupa. Müüjal on õigus Müügilepingust ühepoolselt tagaja ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks tasa kauba hoiu eest) ja Müüja poolt kantud Ostja poolt ette tasutud kahjude summadega.

2.6 Taganemisõigus

Käesoleva taganemise kord ei kehti sõlmitud tarbijakrediidilepingust taganemise korral. Tarbijakrediidilepingust taganemine toimub nimetatud lepingus määratud korras.

2.6.1 Ostjal on põhjust avaldamata taganeda e-poest sõlmitud Müügilepingust 14 päeva jooksul.

2.6.2 Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel päevast mil Ostja või Ostja kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud Kauba faktilt enda valdusesse.

2.6.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada Müüjat oma otsusest Müügilepingust taganeda kirjaliku avaldusega, mis tuleb saata e-postiga.

Kontaktandmed:
MB Sirupas
info@nahakeskus.ee

2.6.4 Taganemisõiguse puudumine
Taganemisõigus puudub juhul, kui: Ostjale on tarnitud suletud pakendis Kaup, mis ei ole kõlbulik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud (epilaatorid, pardlid jne.)

2.6.5 Müügilepingust taganemine
a. Lepingust taganemisel tagastab MB Sirupas Ostjale kõik viimased maksed tulenevad Müügilepingu kulud (välja olulised lisakulud, mis Ostja valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb MB Sirupas pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuni 14 päeva möödumisel päevast, mil Müüja saab teada Ostja otsusest Müügilepingust taganeda.
b. MB Sirupas teeb tagasimaksed, millega sama makseviisi, mida Ostja kasutas nimetatud makseviisi, kui Ostja on avaldanud soovi teistsuguse makseviisi kasutamiseks. Ostjale ei kaasne maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.
c. Ostja peab Kauba MB Sirupas tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas MB Sirupas Müügilepingust taganemisest. Tähtajast on kinni peetud, kui Ostja tagastab Müügilepingu esemeks oleva Kauba enne 14-päevase tähtaja lõppu.
d. Müüjal on õigus tagasimaksete tegemisest seni, kuni Müüja on Müügilepingu esemeks olev Kauba tagasi saanud või Ostja on esitanud Müüjale tõendid, et ta on Kauba tagasi saatnud, müüa, kumb toimub varem.
e. Kui Ostja soovib Kauba väärtuse vähenemise hüvitamist, Kaup tuleb tagastada originaalpakendis ja varasemas komplektis (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid ning Müügiga seotud kingitusi). Kui Ostja kasutab Kaupa rohkem, kui on vaja teha Kauba olemuses ja toimimises kinnitamiseks või ei tagasta Kaupa originaalpakendis ja eelmises komplektis, siis vastutab Ostja Kauba väärtuse vähenemise eest.
f. Kauba tagastamise täpsed kulud katta Ostjal.
g. Tagastamisele kuuluva Kauba halnemise korratab Ostja Kauba kasutamisest kui vähenemise eest, kui ta on Kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, mis reguleerib ja toimimise kontrollimiseks. Selleks, et kontrollida Kauba olemuses, võib olla Ostja seda käsitseda ja kasutada nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha.
h. Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on MB Sirupas õigus Ostjale esitatakse iga kuu jooksul arvates Kauba tagastamisest.
i. Kui Ostja on tagastatavat Kaupa kasutanud muul moel, kui seda oleks lubatud tavapäraselt teha poes või ta on Kaupa rohkem, kui on võinud teha selle olemuses, mis kasutab ja toimimise kontrollimiseks, siis vastutab Ostja Kauba väärtuse vähenemise eest ning Müüjal on õigus see summa tagastamisele kuuluvast ostuhinnast maha arvata. seisab kui Ostja ole nõus Müüja poolt määratud väärtuse vähenemisega, on tal õigus kindlaks teha sõltumatu eksperdi poole. Sõltumatu eksperdikulud tasub pool, kelle seisukoht ei osutunud põhjendatuks. Kui sellise poole välja selgitamine osutub võimatuks, siis jagatakse ekspertiisiga seotud kulud Ostja ja Müüja vahel pooleks.

2.7 Müügilepingu tühistamine

Ostjal on õigus tühistada oma tellimus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb Ostjal saata vastavasisuline teade koos Müügilepingu numbriga e-posti aadressile info@nahakeskus.ee. Müügilepingu tühistamise kohta Ostjale kinnitus.

3. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

3.1 Müüja shooting Ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimuste sätestamisest, on Müüjal Ostja õigustamisega, õigusandmetega (sealhulgas isikuandmeid), mis on vajalik e-poes kasutamiseks, Müügilepingu täitmiseks või Müügilepingu toote kasutamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Müüjal eraldiseisva avalduse õigus: saata Ostjale-poe teenuste kasutamisega seotud teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; teenuse Ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-pood Ostja tellimuste andmed, sh foorum tähtaja jooksul ka tellimuste kohta, mida Ostja sessiooni käigus ei lõpetatud.

3.2 Kui Ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil Ostja poolt avaldatud teema andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) reklaami turunduslikuks kasutamiseks, kasutamiseks Müüja nende andmete privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustes ja eesmärgil sh. ka Ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga).

3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumise e-kirjas või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest järgimise järgimise teema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

4. Vastutus ja vaidluste lahendamine

4.1 Ostjal on õiguslepingutingimuste mittevastava Kauba puhul (Kaup on puudustega), esitatakse Müüjale pretensioon 2 (kahe) aasta jooksul alates Kauba üleandmisest päevast. Pretensioon tuleb viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates Kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab Ostja kasutusele võtma abinõud Kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega Kaupa, kui Kauba kasutamine pooldab veelgi Kauba seisukorda.

4.2 Ostjal on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse määrustega seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada mittevastav Kaup.

4.3 MB Sirupas ei vastuta: Ostja üül Kauba poolnemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on Kauba mittepärase kasutamise kasutamise, normaalse kauba kulumise eest tavalise kasutamise korral.

4.4 Kui Kaubale on Müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse Ostjale garantiitingimused kirjalikult koos Kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.

4.5 Hilisemate probleemide ostetud lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et Kaup on Müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja/teenindaja probleemi lahendada.

4.6 E-poest ostetud Kaupadega seotud pretensioonid saavad kõikjärgmiselt:, e-posti aadressile: info@nahakeskus.ee.

4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega Kaup. Müüja ja Ostja sõlmivad seadmete hooldus- ja remonditööde kokkuleppe, kui Kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja Kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.

4.8 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse MB Sirupas pretensioonide esitamise tingimustest, mis on Müügilepingu ja kui ostutingimuste lahutamatuks osaks on kinnitatud Ostja poolt enne Müügilepingu sõlmimist.

4.9 Müüja shooting, et e-poes müüdavad Kaubad vastavad Euroopa Liidu kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta Kauba puuduseks.

4.10 Teavet tellimuse kohta saab küsida info@nahakeskus.ee.

4.11. Ostjal on milleks järelevalveasutuse Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post: info@tttja.ee Vaidluse lahendamiseks võib olla Ostja tarbijavaidluste poole. Tarbija komisjoni pädevuses on sätestatud Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevad, mida poolinud vaidluste vaidluste sõlmitud kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamise lisainfo https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine

5. Muud tingimused

5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

5.2 Kaupade hinnad ja saadavus võib muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab MB Sirupas endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha teema arvelduskontole foorumilt aja jooksul.

5.3 Naha endale õiguse loobuda müügist, kui Kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline vigasüsteemis (näiteks kui 700 EUR'i maksev sülearvuti müügis 70 EUR'iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt vajaduseme, et Ostja peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

5.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Ostja viimase külastuse uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudumisega, võib Nahakeskus e-poe toote info esineda ebatäpsusi. Antud juhul Nahakeskus e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses.

Kontaktivorm